قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی درکام

شرایط ارسال و تحویل سفارشات:

  • در شهر تهران ارسال محصولات با پیک انجام می‌شود و مشتری می‌تواند در هنگام ثبت سفارش بازه زمانی دلخواه برای ارسال محصولات را انتخاب کند.
  • در شهرستان‌ها ارسال محصولات با پست یا باربری انجام می‌شود و معمولا بین ۳ تا ۷ روز کاری زمان می‌برد. در بعضی از شرایط استثنائا به دلیل مشکلات پست یا باربری این زمان ممکن است طولانی‌تر شود.

شرایط بازگشت وجه:

در صورت عدم رضایت، مشتری می‌تواند تا ۷ روز پس از تحویل کالا، آن را مرجوع داده و وجه محصولات سفارشی خود را تمام و کمال پس گیرد.

فرآیند مرجوع کالا:

  • در ساعات اداری با شماره ۰۲۱۹۱۰۱۵۴۵۷ تماس گرفته و قبل از مرجوع کالا با کارشناسان ما هماهنگ کنید.
  • محصول را با پست سفارشی یا پیک بازگشت دهید.
  • پول شما تا حداکثر ۲۴ ساعت بعد از مرجوعی کالا به حساب شما واریز خواهد شد.
  • در صورتی که از یک محصول چند عدد خریداری کرده باشید و قصد مرجوع کردن داشته باشید فقط در صورتی امکان مرجوع کردن وجود دارد که یکی از محصولات باز شده باشد و بقیه پلمپ باشند.

شرایط محصولاتی که دارای بسته تست هستند:

ما برای بعضی از محصولات سایت از جمله چای و برنج بسته‌های کوچکی به عنوان تست در نظر گرفته‌ایم که مشتری می‌تواند قبل از خرید این بسته‌های تست را تهیه و در صورت رضایت در مقدار بیشتری خرید کند. در صورتی که همراه با یک محصول مثلا چای بسته تست آن را نیز تهیه کرده‌اید در صورت عدم رضایت از بسته تست می بایست محصول اصلی را دست نخورده ارجاع دهید. در این صورت ما تمام پول محصول و همچنین بسته تست را برای شما واریز خواهیم کرد.

پشتیبانی سایت:

در صورتی که هر گونه سوال و یا مشکل در طی فرآیند خرید برای مشتری وجود داشته باشد، مشتری می‌تواند از طریق تلفن پشتیبانی و یا چت آنلاین با پشتیبان ما در ارتباط باشد. از ساعات ۹ صبح تا ۸ شب پشتیبانی تلفنی و آنلاین در خدمت مشتری است.

شرایط تغییر یک سفارش:

در صورتی که مشتری یک سفارش ثبت کند و سپس بخواهد آن را تغییر دهد مثلا محصولی را کم یا به آن اضافه کند، کافی است با پشتبان سایت از طریق چت آنلاین یا تلفنی ارتباط گیرد. پشتیبان سایت سفارش را تغییر می‌دهد و سایر شرایط مانند تفاوت وجه سفارش با مشتری هماهنگ می‌شود.