خرید و فروش عمده روغن زیتون اصل رودبار

برای سفارش با ما تماس بگیرید

ما در درکام روغن زیتون را از زیتون‌های یکی از بهترین باغ‌های رودبار تهیه کرده‌ایم، هم‌چنین هنگام روغن‌گیری در کارخانه حضور داشتیم و کاملا بر فرآیند تولید روغن زیتون نظارت کردیم و بنابراین از خالص بودن این روغن‌ها مطمئن هستیم. روغن زیتون بکر درکام دارای برگه اصالت از آزمایشگاه است تا شما هم از کیفیت بالای آن‌ اطمینان پیدا کنید.

در خرید عمده روغن زیتون، بنا به سفارش شما بسته بندی روغن‌ها می‌تواند هم به صورت بطری‌های ۱ لیتری و هم دبه‌های ۲۰ لیتری باشد. کافیست در زمان سفارش، بسته بندی مورد نظر خود را انتخاب کنید تا ما روغن زیتون را به همان صورت به دستتان برسانیم.

اگر قصد خرید بیش از ۴۰ لیتر روغن زیتون را دارید، قیمت روغن زیتون به صورت عمده محاسبه می‌شود؛ برای اطلاع از قیمت عمده روغن زیتون نیز می‌توانید با شماره تلفن‌های بالا تماس بگیرید. اگر قصد خرید روغن زیتون در مقدار خرد و زیر ۴۰ لیتر را دارید، اینجا کلیک کنید.

در صورتی که روغن زیتون عمده را از تهران یا شهرهای اطراف تهران خریداری کنید، سفارش شما از طریق سواری یا وانت برایتان ارسال می‌شود و اگر از شهرستان این محصول را سفارش دهید، روغن‌ها از طریق باربری برای شما فرستاده خواهد شد. هزینه ارسال نیز با توجه به حجم و مکان سفارش، در زمان خرید مشخص می‌شود.

با توجه به اینکه چه میزان روغن زیتون سفارش داده باشید، آماده سازی و ارسال سفارش شما ممکن است بین ۱ تا ۳ روز طول بکشد.

فروش عمده روغن زیتون کاملا به صورت نقدی و در زمان ثبت سفارش انجام می‌شود و در حال حاضر امکان خرید چکی یا اقساطی وجود ندارد.

از آن جایی که ما روغن زیتون بکر درکام را خودمان تهیه کرده و کاملا بر فرآیند تولید آن نظارت داشته‌ایم، اصل و خالص بودن آن را تضمین می‌کنیم. به علاوه برای اینکه شما هم از کیفیت این روغن زیتون مطمئن شوید، آن را برای آزمایش به آزمایشگاه فرستادیم. بکر و خالص بودن روغن زیتون درکام از طریق آزمایش ثابت شده است؛ ما روغن زیتون را با تاییدیه و برگه آزمایشگاه به فروش می‌رسانیم تا خلوص و اصالت این روغن زیتون کاملا به شما ثابت شود.

خرید عمده روغن زیتون

اگر قصد خرید روغن زیتون اصل، تازه و باکیفیت، بیش از ۴۰ لیتر و با قیمت عمده را دارید، جای درستی آمده‌اید. 

روغن زیتون خوب، روغنی است که از زیتون‌های سالم که تازه و به روش اصولی چیده‌ شده‌اند، گرفته شده باشد. زیتون باید بلافاصله بعد از چیده شدن از درخت برای روغن‌گیری در سبدهای مخصوص به کارخانه برده شود تا کیفیت روغن آن حفظ شود؛ به همین خاطر ما نیز برای تهیه این روغن زیتون، زیتون را کاملا اصولی برداشت کرده و بلافاصله آن را جهت روغن‌گیری به کارخانه بردیم. به علاوه هنگام روغن‌گیری در کارخانه بودیم و کاملا بر فرآیند تهیه روغن زیتون نظارت داشتیم و از خالص بودن آن مطمئن هستیم.

 

روغن زیتون بکر درکام

ما پس از تهیه روغن با وجود اطمینان از کیفیت بالای آن، یک نمونه از این روغن زیتون را به آزمایشگاه فرستادیم؛ نتیجه آزمایش نشان می‌دهد که این روغن در بالاترین رده کیفی روغن زیتون قرار دارد. روغن زیتون درکام با برگه تاییدیه آزمایشگاه به فروش می‌رسد؛ بنابراین خیالتان از اصل بودن روغن‌ها راحت باشد. برای سفارش عمده روغن زیتون و یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روغن، با ما تماس بگیرید.

اگر سوالی دارید یا قصد سفارش دارید با ما تماس بگیرید

تایید اصل بودن روغن زیتون‌ها

ما روغن زیتون خود را در یکی از معتبرترین آزمایشگاه‌های مواد غذایی تهران، آزمایش می‌کنیم تا از اصل و خالص بودن روغن‌ها اطمینان کامل داشته باشیم. در این آزمایش میزان دو فاکتور اسیدیته و پراکسید را اندازه‌گیری می‌کنند و از مقایسه مقادیر به دست آمده با مقادیر استاندارد، نوع روغن زیتون را تعیین می‌کنند. هر چه میزان این دو فاکتور برای یک روغن زیتون کمتر باشد، آن روغن بهتر و باکیفیت‌تر است. میزان اسیدیته آزاد در روغن زیتون بکر باید زیر ۲ درصد و میزان پراکسید آن باید زیر ۲۰ باشد.

میزان اسیدیته روغن زیتون بکر درکام ۱٫۱۸ درصد و زیر ۲ و پراکسید آن نیز ۱۱٫۵۶ و زیر ۲۰ است؛ این دو عدد به خوبی اصالت، کیفیت بالا و بکر و درجه یک بودن این روغن زیتون را نشان می‌دهند. در زیر می‌توانید برگه آزمایش روغن زیتون درکام را ببینید:

برگه آزمایش روغن زیتون بکر

قیمت عمده روغن زیتون

همان طوری که پیش‌تر گفتیم، روغن زیتون درکام کاملا اصل و باکیفیت است و این مرغوبیت از طریق آزمایش نیز ثابت شده است؛ بنابراین این روغن زیتون با برخی از روغن زیتون‌های معمولی که در بازار به اسم روغن زیتون و با قیمت پایین به فروش می‌رسند، متفاوت است.

اگر قصد خرید بیش از ۴۰ لیتر روغن زیتون را دارید، قیمت روغن زیتون به صورت عمده محاسبه می‌شود؛ برای اطلاع از قیمت عمده روغن زیتون نیز می‌توانید با شماره تلفن‌های ما تماس بگیرید. اگر قصد خرید روغن زیتون در مقدار خرد و زیر ۴۰ لیتر را دارید، اینجا کلیک کنید.

مشخصات روغن زیتون رودبار درکام

در تولید روغن زیتون درکام از زیتون‌های تازه و سالم استفاده شده، طبع آن گرم و تر است، رنگ آن به سبزی می‌زند، کیفیت و مرغوبیت آن با آزمایش ثابت شده و به دلیل خالص و اصل بودن، عطر و طعم تلخ و تند زیتون در آن کاملا محسوس است.

با وجود اینکه استفاده از روغن زیتون نسبت به بسیاری از روغن‌های دیگر برای پخت و پز بهتر است، ولی توصیه می‌شود برای حفظ خواص این روغن، از آن برای سرخ کردن یا طبخ غذا روی حرارت بالا استفاده نشود.

بسته بندی روغن زیتون درکام

در خرید عمده روغن زیتون، بنا به سفارش شما، بسته بندی روغن‌ها می‌تواند هم به صورت بطری‌های ۱ لیتری و هم به صورت دبه‌های ۲۰ لیتری باشد. کافیست در زمان سفارش، بسته بندی مورد نظر خود را انتخاب کنید تا ما روغن زیتون‌ها را به همان صورت به دستتان برسانیم.

هزینه ارسال در خرید عمده روغن زیتون

در صورتی که روغن زیتون را از تهران یا شهرهای اطراف خریداری کنید، سفارش شما از طریق سواری یا وانت و اگر از شهرستان این محصول را سفارش دهید، روغن‌ها از طریق باربری برای شما فرستاده شده و هزینه ارسال نیز با توجه به حجم و مکان سفارش، در زمان خرید مشخص می‌شود.

نحوه پرداخت خرید عمده روغن زیتون

فروش عمده روغن زیتون کاملا به صورت نقدی و در زمان ثبت سفارش انجام می‌شود و در حال حاضر امکان خرید چکی یا اقساطی وجود ندارد.

شرایط بازگشت روغن زیتون خریداری شده

با توجه به اینکه ما در درکام هر محصول را قبل از فروش کیفیت سنجی می‌کنیم و به مرغوبیت محصولاتمان اطمینان داریم، در صورتی که از کیفیت روغن زیتون راضی نبودید، می‌توانید آن را پس فرستاده و پول خود را پس بگیرید.

مدت زمان ارسال

با توجه به اینکه چه میزان روغن زیتون را از چه شهری سفارش داده باشید، آماده سازی و ارسال سفارش شما ممکن است بین ۱ تا ۳ روز طول بکشد.

چگونه می‌توانید مشتریان بیشتری جذب کنید...

متاسفانه به دلیل قیمت بالا و جایگاه مهمی که روغن زیتون در رژیم غذایی افراد دارد، امروزه روغن زیتون تقلبی در بازار زیاد شده و بنابراین تشخیص روغن زیتون اصل برای خریداران به یک دغدغه مهم تبدیل شده است. نوع این تقلبات به گونه‌ای است که کمی کار تشخیص روغن اصل را سخت می‌کند.

تنها روش علمی و معتبری که می‌توان با آن روغن زیتون باکیفیت و طبیعی را تشخیص داد، آزمایش روغن در آزمایشگاه‌های معتبر مواد غذایی است. در این آزمایش با استفاده از روش‌هایی خاص، فاکتورهای مهمی مثل میزان اسیدیته و پراکسید بررسی می‌شود و با مقایسه مقادیر این فاکتورها با استانداردهای روغن زیتون، روغن زیتون اصل و خالص از روغن زیتون تقلبی تشخیص داده می‌شود.

بنابراین اگر روغن زیتونی که به مشتری خود می‌دهید، آزمایش شده و همراه با برگه تاییدیه از آزمایشگاه باشد، می‌تواند خیال مشتری شما را راحت کرده و شما را از سایر فروشندگان روغن زیتون متمایز کند.

اگر فروشنده خرده روغن زیتون هستید و می‌خواهید مشتریان بیشتری داشته باشید، ما روغن‌ها را همراه با برگه آزمایش آن‌ها به شما تحویل می‌دهیم.

اگر هنوز سوالی دارید یا قصد سفارش دارید با ما تماس بگیرید