فروش و پخش عمده خرمای مضافتی درجه یک

برای سفارش با ما تماس بگیرید

خرماها ابتدا در یک کارتن کوچک (بچه کارتن)، مشابه کارتن‌های خرمایی که در بازار موجود است، به دقت چیده و بسته‌بندی می‌شوند و سپس هر ۱۲ کارتن کوچک در یک کارتن بزرگ‌تر (مادر کارتن)، قرار داده می‌شوند.

حداقل میزان خرید عمده خرمای مضافتی، ۲۰ کارتن ۱۲ تایی می‌باشد که در این صورت قیمت هر بسته ۱۹۵۰۰ و در نتیجه قیمت هر کارتن ۲۳۴۰۰۰ تومان در نظر گرفته می‌شود. در صورتی که بخواهید خرما را در مقادیر بیش‌تر و بالای ۳۰ کارتن سفارش دهید، تخفیف بیش‌تری نیز به شما تعلق می‌گیرد که می‌توانید برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

برای شهرستان ارسال با باربری انجام می‌شود زیرا هزینه ارسال آن نسبت به پست به‌صرفه‌تر و برای هر کارتن ۱۲ تایی، به صورت میانگین ۱۰ هزار تومان می‌باشد. در تهران نیز ارسال با پیک و وانت انجام می‌شود.

اگر در تهران هستید، بعد از ثبت سفارش حدود سه الی چهار روز طول می‌کشد تا سفارش شما ارسال شود و برای شهرستان، متناسب با شهری که در آن هستید، حدود چهار الی شش روز کاری زمان می‌برد تا بسته به دستتان برسد.

در شهر تهران امکان پرداخت هزینه بعد از تحویل خرما وجود دارد، ولی مشتریان محترمی که از شهرستان خرید می‌کنند، باید هزینه خرما را قبل از ارسال پرداخت نمایند.

با توجه به اینکه ما در درکام هر محصول را قبل از فروش کیفیت سنجی می‌کنیم و به مرغوبیت محصولاتمان اطمینان داریم، در صورتی که از کیفیت خرمای خریداری شده خود راضی نبودید، می‌توانید خرما را پس فرستاده و هزینه پرداختی خود را پس بگیرید.

 

خرید عمده خرما مضافتی بم

خرما یکی از پرمصرف‌ترین و محبوب‌ترین مواد غذایی از گذشته تا به امروز بوده است. این ماده به علت خواص و ارزش غذایی که دارد، می‌تواند به عنوان یک میان وعده عالی استفاده شود و یا حتی در صورت مصرف به همراه شیر یا نان، می‌تواند به عنوان یک وعده غذایی کامل به حساب آید.
با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان نزدیک است و در این ماه نیاز به خوردن مواد غذایی مقوی و مغذی مانند خرما بیش از هر زمان دیگری می‌باشد، تقاضا برای خرید خرما افزایش یافته و قیمت آن نیز بالا می‌رود. ما در درکام امکان سفارش و خرید عمده خرمای مضافتی درجه یک را با قیمت بسیار مناسب‌تر از بازار برای شما فراهم کرده‌ایم.

قیمت عمده خرمای مضافتی

قیمت عمده خرما مضافتی بم در هر شرکت و تولیدی متفاوت است. عواملی مانند میزان عرضه و تقاضا در بازار داخل و خارج، نوع بسته بندی، میزان کیفیت و مرغوبیت و هم‌چنین زمان خرید می‌توانند بر این قیمت اثر بگذارند.

یکی از اهداف ما در درکام این است که بهترین و مرغوب‌ترین محصولات را با مناسب‌ترین قیمت به شما عرضه کنیم. ما خرمای مضافتی درکام را از یک تامین‌کننده با انصاف تهیه کرده‌ایم و آن را به صورت عمده با قیمت بسته‌ای ۱۹۵۰۰ تومان به فروش می‌رسانیم. این قیمت در مقایسه با سایر خرماهای مضافتی درجه یک موجود در بازار بسیار مناسب‌تر است.

حداقل میزان سفارش در خرید عمده خرمای مضافتی درکام، ۲۰ کارتن ۱۲ تایی می‌باشد.

فروش عمده خرمای مضافتی

انواع خرما تولید شده در ایران

تنوع خرما در بازار ایران بسیار زیاد است. از بهترین و مشهورترین خرماهایی که در ایران کشت می‌شوند، می‌توان خرمای پیارم، مضافتی، شاهانی و زاهدی را نام برد. این خرماها از نظر کیفیت، طعم، ارزش غذایی و قیمت متفاوتند.

خرمای مضافتی به علت کیفیت بالا، طعم دل‌نشین و قیمت به نسبت مناسبی که دارد، جزء پرطرفدارترین خرماها در ایران و جهان محسوب می‌شود. ما در درکام امکان خرید عمده خرمای مضافتی درجه یک بم را برای شما فراهم کرده‌ایم. خرمای مضافتی درکام نسبت به سایر خرماهای موجود در بازار، هم کیفیت بالاتری دارد و هم قیمت آن بسیار مناسب است.

مشخصات خرما مضافتی بم

خرمای مضافتی در درجات کیفی مختلفی به بازار عرضه می‌شود. خرمای مضافتی درجه یک باید رطوبت بالایی داشته باشد، نرم و گوشتی بوده و پوست آن به راحتی از گوشت جدا شود، رنگ آن مشکی تیره بوده و هم‌چنین تمیز و شست و شو شده باشد.

خرمای مضافتی درکام که به صورت عمده به فروش می‌رسد، تمامی ویژگی‌های گفته شده در بالا را دارد و درجه یک محسوب می‌شود.

بسته بندی خرمای مضافتی درکام

این خرماها ابتدا در یک کارتن کوچک (بچه کارتن)، مشابه کارتن‌های خرمایی که در بازار موجود است، به دقت چیده و بسته‌بندی می‌شوند و سپس هر ۱۲ کارتن کوچک در یک کارتن بزرگتر (مادر کارتن)، قرار داده می‌شوند.

هزینه ارسال در خرید عمده خرما

ارسال خرما به شهرستان با باربری انجام می‌شود زیرا هزینه ارسال از طریق باربری نسبت به پست ارزان‌تر است. در تهران نیز امکان ارسال با پیک یا وانت وجود دارد و هزینه آن با توجه به مکان و زمان ارسال متفاوت خواهد بود.

نحوه پرداخت خرید عمده خرما

در حال حاضر فروش عمده خرمای مضافتی فقط به صورت نقدی انجام می‌شود. در شهر تهران امکان پرداخت هزینه بعد از تحویل خرما وجود دارد ولی مشتریان  محترمی که از شهرستان خرید می‌کنند، باید هزینه خرما را قبل از ارسال پرداخت نمایند.

مدت زمان ارسال

اگر در تهران هستید، بعد از ثبت سفارش حدود ۳ الی ۴ روز طول می‌کشد تا سفارش شما ارسال شود و برای شهرستان، متناسب با شهری که در آن هستید، حدود ۴ الی ۶ روز کاری زمان می‌برد تا بسته به دستتان برسد.

شرایط بازگشت خرمای خریداری شده

با توجه به اینکه ما در درکام هر محصول را قبل از فروش کیفیت سنجی می‌کنیم و به مرغوبیت محصولاتمان اطمینان داریم، در صورتی که از کیفیت خرمای خریداری شده راضی نبودید، می‌توانید خرما را پس فرستاده و پول خود را پس بگیرید.

اگر هنوز سوالی دارید یا قصد سفارش دارید با ما تماس بگیرید