خرید و فروش عمده انواع عسل طبیعی

برای سفارش با ما تماس بگیرید

ما در درکام با زنبورداران متعهدی از نقاط مختلف ایران همکاری می‌کنیم و عسل‌های متنوع و متفاوتی را عرضه می‌کنیم. تمامی عسل‌های ما طبیعی و آزمایش شده هستند و به هیچ وجه عسل‌های تغذیه و نیمه‌تغذیه را عرضه نمی‌کنیم.
اولویت ما برای انتخاب زنبوردارها و عسل‌ها اول طبیعی و خام بودن آن‌ها و بعد از آن عطر و طعم مطلوب و دلنشین عسل‌هاست.

در صورت خرید حداقل ۲ حلب و یا بیش از ۵۰ کیلوگرم عسل قیمت‌ها به قیمت عمده حساب می‌شود. اگر قصد خرید عسل در مقدار خرده و زیر ۵۰ کیلوگرم را دارید اینجا را کلیک کنید.

امکان ارسال عسل با باربری و پست وجود دارد که هزینه ارسال با باربری به صرفه‌تر است. همچنین در تهران امکان ارسال با پیک و وانت نیز وجود دارد. برای اطلاع از هزینه دقیق ارسال با ما تماس بگیرید.

امکان سفارش عسل در حلب و دبه‌های ۲۵ کیلویی و همچنین پت و یا شیشه ۱ کیلویی وجود دارد. همچنین در صورت درخواست پت و شیشه‌ها بدون لیبل ارسال می‌شود تا بتوانید از نام برند خود برای عرضه عسل‌ها استفاده کنید.

با توجه به نوع عسلی که سفارش می‌دهید و همچنین میزان سفارشتان بین ۱ تا ۱۰ روز طول می‌کشد تا سفارش شما آماده و ارسال شود.

فروش عمده عسل کاملا به صورت نقدی انجام می‌شود و امکان خرید چکی وجود ندارد. همچنین در صورتی که تهران باشید امکان پرداخت مبلغ سفارش در محل وجود دارد ولی در شهرستان باید مبلغ سفارش قبل از ارسال تسویه شود.

با توجه به همکاری با زنبورداران متعهد و آزمایش مداوم عسل‌های آن‌ها ما کیفیت و اصل و طبیعی بودن تمامی عسل‌ها را آزمایش می‌کنیم و تمامی عسل‌ها را با تاییدیه و برگه آزمایشگاه به فروش می‌رسانیم. همچنین در صورت درخواست شما امکان نمونه‌برداری از کل بار و ارسال به آزمایشگاه جهت آزمایش مجدد عسل‌ها در حضور خود شما و یا نماینده شما وجود دارد.

سازمان‌ها و شرکت‌ها نیز می‌توانند برای هدیه پکیج‌های عسل طبیعی را برای کارمندان خود سفارش دهند.

نوع عسل

قیمت عمده (کیلویی)

ویژگی ها

عسل گون

۱۶۰ هزار تومان

میزان ساکاروز: ۱.۳۲ درصد
میزان پرولین: ۸۲۴

عسل چهل گیاه

۱۴۰ هزار تومان

میزان ساکاروز: ۱.۲۶درصد
میزان پرولین: ۵۷۹

عسل کنار

۱۷۵ هزار تومان

میزان ساکاروز: ۵.۹۸ درصد
میزان پرولین: ۷۳۵

عسل گشنیز

۱۵۰ هزار تومان (ناموجود)

میزان ساکاروز: ۳.۲۳ درصد
میزان پرولین: ۷۰۶

عسل رازیانه-یونجه

۱۷۰ هزار تومان

میزان ساکاروز: ۲.۸۳درصد
میزان پرولین: ۵۲۵

خرید عمده عسل

شما می‌توانید انواع عسل طبیعی و خام درکام را در مقدار بالا و با قیمت عمده خریداری کنید. ما در درکام با زنبورداران متعهد و باسبقه همکاری می‌کنیم تا بهترین و باکیفیت‌ترین عسل‌ها را فراهم کنیم. علاوه بر این عسل‌های درکام آزمایش شده و دارای برگه تاییدیه از آزمایشگاه هستند؛ بنابراین خیالتان از اصل بودن عسل‌ها راحت باشد. اگر هرگونه سوالی دارید با ما تماس بگیرید.

اگر سوالی دارید یا قصد سفارش دارید با ما تماس بگیرید

تایید اصل بودن عسل‌ها

ما در درکام تمام عسل‌های خود را در یکی از معتبرترین آزمایشگاه‌های عسل تهران، آزمایش می‌کنیم تا از خام و طبیعی بودن عسل‌ها اطمینان کامل داشته باشیم. شما می‌توانید عسل‌های درکام را همراه با برگه تاییدیه از آزمایشگاه خریداری کنید. همچنین در صورت خواست شما امکان نمونه‌برداری از کل بار و ارسال به آزمایشگاه جهت آزمایش مجدد عسل‌ها در حضور خود شما و یا نماینده شما وجود دارد. در زیر برای نمونه می‌توانید برگه آزمایش تعدادی از عسل‌های ما را مشاهده کنید.

قیمت عمده عسل

در صورت خرید حداقل ۲ حلب و یا بیش از ۵۰ کیلوگرم عسل، قیمت‌ها به صورت عمده حساب می‌شوند. قیمت عمده عسل‌های درکام را می‌توانید در جدول بالای همین صفحه مشاهده کنید.

لازم به ذکر است که تمامی عسل‌های ما طبیعی و آزمایش شده هستند و به هیچ وجه عسل‌های تغذیه و نیمه‌تغذیه را عرضه نمی‌کنیم. اگر جز مشتریان دائم عسل طبیعی باشید حتما می‌دانید عسل طبیعی نسبت به عسل تغذیه‌ای گران‌تر است.
به صورت معمول هر کندو که با آب و شکر تغذیه شده باشد، ۳ تا ۴ برابر یک کندوی عسل طبیعی عسل تولید می‌کند و به همین علت قیمت عسل طبیعی چند برابر عسل تغذیه‌ای است. چرا که اگر قیمت عسل طبیعی چند برابر عسل تغذیه‌ای نباشد، برای زنبوردار به صرفه نیست که عسل طبیعی تولید کند و می‌تواند با تولید عسل تغذیه‌ای سود بیشتری به دست آورد.

نحوه بسته‌بندی عسل‌ها

امکان سفارش عسل در حلب و دبه‌های ۲۵ کیلویی و همچنین پت و یا شیشه ۱ کیلویی وجود دارد. همچنین در صورت درخواست پت و شیشه‌ها بدون لیبل ارسال می‌شود تا بتوانید از نام برند خود برای عرضه عسل‌ها استفاده کنید.

چگونه می‌توانید مشتریان بیشتری جذب کنید...

از آن جایی که عسل‌های تغذیه‌ای و تقلبی در بازار زیاده شده، یکی از دغدغه‌های اصلی خریداران، تشخیص طبیعی و خام بودن عسل است. متاسفانه ویژگی‌های ظاهری عسل طبیعی با عسل تغذیه‌ای و عسل تقلبی تفاوتی ندارد و هیچ روش خانگی معتبری نیز برای تشخیص عسل اصل وجود ندارد. تنها روش علمی و معتبری که می‌توان با آن عسل باکیفیت و طبیعی را تشخیص داد آزمایش عسل در آزمایشگاه‌های معتبر عسل است. در این آزمایش با استفاده از روش‌هایی خاص، فاکتورهای مهمی مثل میزان ساکارز، پرولین، نسبت فروکتوز به گلوکوز و … عسل بررسی می‌شود و با مقایسه مقادیر این فاکتورها با استانداردهای عسل طبیعی، عسل طبیعی از تغذیه‌ای و حرارت‌دیده از هم تشخیص داده می‌شوند.

بنابراین اگر عسلی که به مشتری خود می‌دهید آزمایش شده و همراه با برگه تاییدیه از آزمایشگاه باشد می‌تواند خیال مشتری شما را راحت کند و شما را از سایر فروشندگان عسل متمایز کند.

اگر فروشنده خرده عسل هستید و می خواهید مشتریان بیشتری داشته باشید، ما عسل‌ها را همراه با برگه آزمایش آن‌ها به شما تحویل می‌دهیم.

اگر زنبوردار هستید...

همکاری با زنبورداران متعهد و باسابقه باعث افتخار ماست. اگر زنبوردار هستید و عسل کاملا طبیعی و البته حرارت ندیده و خام تولید می‌کنید فرم زیر را برای ما پر کنید تا برای همکاری با شما تماس بگیریم.