فروش عمده عرقیات گیاهی و گلاب اصل کاشان

برای سفارش با ما تماس بگیرید

در حال حاضر امکان سفارش عمده عرق بیدمشک، عرق بهارنارنج، عرق نعنا، عرق کاسنی، عرق شاطره، عرق هل، عرق زنجبیل، عرق زنیان و همچنین گلاب ممتاز و گلاب سبک در تهران و شهرستان ها فراهم است. اگر قصد خرید گلاب و عرقیات در مقدار خرده و زیر ۱۲۰ بطری را دارید اینجا را کلیک کنید.

یکی از اهداف ما در درکام این است که بهترین و باکیفیت‌ترین عرقیات را با مناسب ترین قیمت به شما عرضه کنیم. حداقل میزان خرید برای محاسبه قیمت با قیمت عمده ۱۲۰ بطری است. می‌توانید برای اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت عرقیاتی که اسم آن‌ها در جدول پایین نیست، با ما تماس بگیرید: ۰۲۱۹۱۰۱۵۴۵۷

ارسال عرقیات برای شهرستان با باربری انجام می‌شود که برای هر کارتن (شامل ۱۵ لیتر عرقیات) به صورت میانگین ۱۰ هزار تومان می‌باشد. همچنین در تهران امکان ارسال با پیک و وانت نیز وجود دارد.

عرقیات در بطری‌های که عکس آنها در ادامه گذاشته شده موجود می‌باشند و همچنین امکان تحویل در گالن‌های ۲۰ لیتری هم وجود دارد. حجم بطری‌ها به صورت میانگین ۸۸۰ سی‌سی می‌باشد.

پس از ثبت سفارش به طور معمول در تهران سه الی چهار روز زمان می‌برد تا سفارش شما ارسال شود و برای شهرستان نیز بین چهار الی شش روز با توجه به شهری که هستید طول می‌کشد تا سفارش شما با باربری به دستتان برسد.

در شهر تهران امکان پرداخت هزینه بعد از تحویل وجود دارد، ولی مشتریان محترمی که از شهرستان خرید می‌کنند بایستی هزینه را قبل از ارسال پرداخت نمایند.

این‌روزها ارائه نوشیدنی‌های سنتی و دمنوش‌های گیاهی در بسیاری از کافی‌شاپ‌ها و شربت‌خانه‌ها باب شده است. اگر سری به یکی از شربت‌خانه‌های اصفهان بزنید خواهید دید که بخش زیادی از منوی خود را به دمنوش و نوشیدنی‌های سنتی اختصاص داده‌اند. بسیاری از کافی‌شاپ‌های قزوین نیز بخاطر دمنوش‌ها و شربت‌های سنتی خود معروف هستند. با توجه به تغییر سبک زندگی مردم و روی آوردن به خوراکی‌های سالم، ارائه چنین شربت‌هایی در تمامی فصول برای شما سودآور خواهد بود. برای مثال شربت بیدمشک در فصل تابستان طرفداران بسیاری دارد. با حدود دو یا سه قاشق غذاخوری عرق بیدمشک به همراه کمی گلاب، می‌توانید یک شربت بیدمشک گوارا درست کنید. از هر بطری عرق بیدمشک می‌توان حدود ۴۰ لیوان شربت بیدمشک درست کرد و با چندین برابر سود فروخت. به همین دلیل اگر رستوران، شربت‌خانه یا کافی‌شاپ دارید حتما شربت‌های سنتی را به منوی خود اضافه کنید.

لیست قیمت عمده عرقیات گیاهی

نام عرقیات

قیمت هر بطری

ویژگی‌ها

گلاب ممتاز عیار ۳۰

۴۵ هزار تومان

آرامش‌بخش‌، معطر، خوشبوکننده، نشاط آور، روشن‌کننده پوست، تقویت مو

عرق بیدمشک

  ۲۰ هزار تومان

نشاط آور، رفع عطش، تقویت عمومی بدن، تقویت قلب و اعصاب، رفع گرفتگی و خفقان قلب

عرق بهارنارنج

  ۲۰ هزار تومان

رفع بی‌خوابی، رفع ناراحتی و آرامش‌بخش، رفع سرفه، رفع تپش قلب، مقوی قلب و اعصاب

عرق نعناع

۱۹ هزار تومان

تقویت‌کننده دستگاه گوارش و معده، ضد نفخ، برطرف‌کننده ناراحتی معده، بادشکن و رفع دل‌درد

عرق کاسنی

۱۶ هزار تومان

تصفیه‌کننده  خون، تقویت کبد،مناسب برای پوست، برطرف کننده جوشهای صورت

عرق شاتره

۱۶ هزار تومان

اشتها آور، صفرابر، ضد زردی، تقویت لثه، ضد حساسیت‌ها، تصفیه‌کننده خون

عرق هل

۳۰ هزار تومان

مقوی معده، مسکن و خوشبوکننده

عرق خارشتر

مقوی معده، ضد میکروب، ضد میگرن، درمان سرگیجه، درمان تهوع، ضد نفخ

عرق زنیان

مقوی معده، ضد نفخ، ضد تهوع، بادشکن، ضد ترش کردن، ضد قارچ و انگل

خرید عمده عرقیات گیاهی

از زمان‌های قدیم تاکنون عرقیات جایگاه ویژه‌ای در عطاری‌ها و طب سنتی داشته و دارد. عرقی که از گیاهان دارویی گرفته می‌شود خواص متفاوتی داشته و می‌تواند جایگزین مناسب و سالمی برای داروهای شیمیایی باشد. به همین خاطر ما عرقیاتی که بیشترین مصرف را بین عموم داشته‌اند برای شما فراهم کرده‌ایم. عرقیات درکام از بهترین کارگاه‌های عرق‌گیری تهیه شده و کاملاً تازه طبیعی بوده و محصول بهار ۹۹ می‌باشند. در حال حاضر امکان خرید و سفارش عرق بیدمشک، عرق بهارنارنج، عرق نعنا، عرق کاسنی، عرق شاطره، عرق زنجبیل، عرق زنیان و همچنین گلاب ممتاز و گلاب سبک درجه یک فراهم است.

قیمت عمده عرقیات گیاهی

یکی از اهداف ما در درکام این است که بهترین و باکیفیت‌ترین عرقیات را با مناسب ترین قیمت به شما عرضه کنیم. حداقل میزان خرید برای محاسبه قیمت با قیمت عمده ۱۲۰ بطری است؛ اما اگر می خواهید عرقیات درجه یک را با میزان کمتر از ۱۲۰ بطری بخرید، می توانید به صفحه فروش عرقیات گیاهی مراجعه کرده و به صورت جزئی نیز از ما خرید کنید.

مدت زمان ارسال

پس از ثبت سفارش به طور معمول در تهران سه الی چهار روز زمان می‌برد تا سفارش شما ارسال شود و برای شهرستان نیز بین چهار الی شش روز با توجه به شهری که هستید طول می‌کشد تا سفارش شما با باربری به دستتان برسد.

نحوه پرداخت هزینه در تهران و شهرستان

در حال حاضر فروش عرقیات فقط به صورت نقدی انجام می‌شود و در شهر تهران امکان پرداخت هزینه بعد از تحویل بار وجود دارد، ولی مشتریان محترمی که از شهرستان خرید می‌کنند بایستی هزینه عرقیات را قبل از ارسال پرداخت نمایند.

هزینه ارسال

ارسال عرقیات برای شهرستان با باربری انجام می‌شود که برای هر کارتن (شامل ۱۵ لیتر عرقیات) به صورت میانگین ۱۰ هزار تومان می‌باشد. همچنین در تهران امکان ارسال با پیک و وانت نیز وجود دارد که هزینه آن بستگی به مکان و زمان ارسال دارد.

فروش عمده گلاب

گلاب طبیعی و تازه خواص فراوانی دارد. برخی از خواص گلاب عبارت‌اند از: آرامش‌بخش‌، معطر، خوشبوکننده، نشاط آور، روشن‌کننده پوست، تقویت مو. اسپری نمودن آن بر روی بالشت برای داشتن خوابی راحت بسیار توصیه شده است. در طب اسلامی نیز گلاب کاربرد بسیاری دارد و تأکید بسیاری بر استفاده از آن به عنوان عطر شده است.

اگر قصد خرید کمتر از ۱۲۰ کیلو گلاب را دارید، لطفا برای خرید گلاب اصل کاشان به صفحه لینک شده مراجعه کنید.

طبیعت گلاب: گرم و تر

ویژه قنادان و آشپزان: عطر و طعم گلاب اصل کاشان را با هیچ گلابی عوض نکنید.

گلاب اصل کاشان عطر و طعم خاص خود را دارد و با گلاب هایی که با آب قاطی شده اند کاملا متفاوت است. در بسیاری از غذاها و بعضی از شیرینی‌ها برای طعم و عطر دهی از گلاب استفاده می‌شود. اگر رستوران یا شیرینی فروشی دارید، بهتر نیست مقدار مورد نیاز گلاب چند ماه خود را به صورت عمده و با قیمت پایین‌تر بخرید؟!

خرید عمده عرق کاسنی

خواص درمانی عرق کاسنی که از یک گل ارغوانی رنگ به دست می‌آید، بسیار است. از عرق کاسنی برای حفظ شادابی پوست، رفع جوش صورت، کاهش دمای بدن و از بین بردن تب استفاده می‌شود.

طبیعت عرق کاسنی: سرد و تر

ویژه ورزشکاران: با مصرف عرق کاسنی، عوارض کبدی ناشی از بدنسازی را کم کنید.

احتمالا تا به حال ورزش در یک باشگاه بدنسازی را تجربه کرده اید و با افرادی مواجه شدید که به دنبال زیبایی اندام بی دردسر و با استفاده از دارو و هورمون‌های بدنسازی هستند. این هورمون‌ها معمولا باعث عوارض کبدی از جمله کبد چرب می‌شوند، به همین دلیل پزشکان استفاده از آن‌ها را منع می‌کنند؛ ولی همچنان شاهد استفاده از داروهای بدنسازی برای تسریع افزایش حجم عضلات ورزشکاران هستیم. پس اگر به هر دلیلی از داروهای بدنسازی استفاده می‌کنید، مراقب کبد چرب باشید؛ بیماری خاموش که بدون علائم می‌آید و مشکلات زیادی را برایتان به وجود می‌آورد. مصرف مرتب عرق کاسنی اصل، یکی از مهم‌ترین کارهایی است که مربیان بدنسازی به تمام افراد توصیه می‌کنند تا به وسیله آن، عوارض مصرف این هورمون‌ها را کاهش دهند. پس اگر یک مربی بدنسازی هستید یا از داروهای بدنسازی استفاده می‌کنید، اثر معجزه آسای عرق کاسنی روی کبد را فراموش نکنید.

خرید عمده عرق بیدمشک

عرق بیدمشک محصول بسیار پر مصرف ایرانیان می‌باشد. به خصوص در تابستان که شربت آن برای رفع عطش بسیار مناسب است. بیدمشک نشاط آور نیز هست.

بعضی از خواص عرق بیدمشک: نشاط آور، رفع عطش، تقویت عمومی بدن، تقویت قلب و اعصاب، رفع گرفتگی و خفقان قلب

طبیعت بیدمشک: معتدل

ویژه کافه داران: شربت بیدمشک یکی از نوشیدنی‌های محبوب و پرسود برای شماست.

عرق بیدمشک اصل خواص زیادی از جمله تقویت کنندگی قلب و اعصاب دارد و برای رفع عطش بسیار مناسب است. با حدود دو یا سه قاشق غذاخوری عرق بیدمشک به همراه کمی گلاب، می‌توانید یک شربت بیدمشک گوارا درست کنید. از هر بطری عرق بیدمشک می‌توان حدود ۴۰ لیوان شربت بیدمشک درست کرد و با چندین برابر سود فروخت. به همین دلیل اگر رستوران یا کافی‌شاپ دارید حتما شربت بیدمشک را به منوی خود اضافه کنید؛ هم خوش طعم است و برای رفع عطش خوب است و هم از نظر اقتصادی سود زیادی برای شما خواهد داشت.

فروش عمده عرق بهارنارنج

بهار نارنج که خوش عطر و آرامش‌بخش می‌باشد در انواع غذاها استفاده می‌شود. شربت آن بسیار خوش عطر و طعم است و به عنوان طعم‌دهنده طبیعی چای نیز کاربرد دارد.

بعضی از خواص بهار نارنج: رفع بی‌خوابی، رفع ناراحتی و آرامش‌بخش، رفع سرفه، رفع تپش قلب، مقوی قلب و اعصاب

طبیعت بهارنارنج: گرم و خشک

فروش عرق نعناع عمده

نوشیدن عرق نعنا برای رهایی از درد شدید معده یا نفخ معده بهترین و سریع‌ترین راهکار است. همچنین نوشیدن مقداری عرق نعنا بعد از خوردن غذاهایی مثل آبگوشت و قیمه که حاوی حبوبات هستند برای جلوگیری از نفخ بسیار مؤثر می‌باشد.

بعضی از خواص عرق نعناع: تقویت‌کننده دستگاه گوارش و معده، ضد نفخ، برطرف‌کننده ناراحتی معده، بادشکن و رفع دل‌درد و دل‌پیچه

طبیعت عرق نعناع: گرم و خشک

اگر هنوز سوالی دارید یا قصد سفارش دارید با ما تماس بگیرید