فروش و پخش عمده انواع چای بهاره ایرانی ۱۴۰۰

برای سفارش با ما تماس بگیرید

خرید چای نداریم، فقط فروش داریم.

در حال حاضر امکان سفارش عمده چای زرین، ممتاز، شکسته، قلم، باروتی و همچنین چای سبز ممتاز و قلم فراهم است. این چای‌ها که طی فرآیند تولید از هم جدا می‌شوند هرکدام دارای طعم و عطر و رنگ متفاوتی هستند. اگر قصد خرید چای در مقدار خرده و زیر ۳۰ کیلوگرم را دارید اینجا را کلیک کنید.

حداقل میزان خرید برای محاسبه قیمت عمده (که در جدول زیر قید شده) ۳۰ کیلوگرم است و در صورت خرید به صورت تناژ تخفیف بیشتری نیز در نظر گرفته می‌شود که می‌توانید برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

امکان ارسال چای با باربری و پست وجود دارد که هزینه ارسال با باربری به صرفه‌تر بوده و برای هر کیسه ۳۰ کیلویی به صورت میانگین ۱۰ هزار تومان می‌باشد. همچنین در تهران امکان ارسال با پیک و وانت نیز وجود دارد.

امکان سفارش چای در بسته‌بندی‌های نیم کیلویی با لیبل درکام و در کیسه‌ها و گونی‌های ۱۰ و ۳۰ کیلویی وجود دارد و می‌توانید چای مورد نظر خود را به صورت فله خریداری کنید.

به طور معمول در تهران یک روز زمان می‌برد تا سفارش شما ارسال شود و برای شهرستان نیز بین ۲ تا ۴ روز با توجه به شهری که هستید طول می‌کشد تا سفارش شما با باربری به دستتان برسد.

در شهر تهران امکان پرداخت هزینه بعد از تحویل چای وجود دارد، ولی مشتریان محترمی که از شهرستان خرید می‌کنند بایستی هزینه چای را قبل از ارسال پرداخت نمایند.

با توجه به اطمینانی که ما به محصولات خود داریم در صورتی که چای خریداری شده دارای کیفیت پایین‌تری در مقایسه با چای نمونه باشد می‌توانید چای را پس فرستاده و هزینه پرداخت شده را دریافت نمایید.

سازمان‌ها، شرکت‌ها و مدارس نیز می‌توانند به کارمندان خود بسته‌های نیم کیلویی چای خالص ایرانی درکام را هدیه دهند و همچنین برای مصرف داخلی خود به صورت فله‌ای چای سفارش دهند.

خیریه‌ها می‌توانند به صورت فله‌ای چای سفارش دهند، در صورت نیاز چای را به صورت رایگان در بسته‌های یک کیلویی به ایشان ارائه می‌کنیم.

نوع چای

قیمت چای فله (کیلویی)

ویژگی ها

چای ممتاز ایرانی

 ۹۵ هزار تومان

معروف به چای وزین
چای مجلسی
فاقد هرگونه مواد افزودنی

چای قلم سوزنی ایرانی

۸۵ هزار تومان

اصل، طبیعی و سالم
دارای طعم ملایم
فاقد هرگونه مواد افزودنی

چای شکسته ایرانی

 ۶۰ هزار تومان

فاقد هرگونه مواد افزودنی
انتخاب شده با دقت از بهترین کارخانه‌های چای در شمال ایران

چای باروتی ایرانی

ناموجود

دارای طعم ملایم
فاقد هرگونه مواد افزودنی

چای قلم درشت ایرانی

ناموجود

فاقد هرگونه مواد افزودنی
انتخاب شده با دقت از بهترین کارخانه‌های چای در شمال ایران

چای سبز قلم ایرانی

 ۷۵ هزار تومان

طبیعی و آرامش‌بخش
دارای طعم عالی

فروش عمده انواع چای ایرانی

چای ایرانی با وجود کیفیت بالا، سالم و طبیعی بودن، نتوانسته آن‌چنان که باید جای خود را در بازار و سبد خرید خانوارهای ایرانی باز کند. یکی از اصلی‌ترین دلایل این اتفاق عدم عرضه این محصول توسط فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها و عدم اطلاع مردم و خریداران از کیفیت چای ایرانی است.

بسیاری از برندهای چای موجود در بازار بر روی جعبه خود عبارت «۱۰۰٪ خارجی» را درج می‌کنند و این ذهنیت غلط در مردم به وجود آمده که چای خارجی با‌ کیفیت و چای ایرانی که حاصل دسترنج کشاورزان و کارگران ایرانی‌ست بی‌‌کیفیت و درجه دو است.

ما در دُرکام تصمیم گرفتیم در راستای رونق تولید داخلی و شناساندن چای ایرانی به بازار، با انتخاب بهترین و باکیفیت‌ترین چای‌ها از بهترین کارخانه‌های چای ایران نقشی هرچند کوچک در بهبود جایگاه چای ایرانی نزد ایرانیان داشته باشیم.

انواع چای ایرانی موجود برای خرید

برگ سبز چای طی فرآیند تولید ۵ مرحله‌ را گذرانده و به انواع مختلفی از چای تبدیل می‌شود که با نام‌هایی مثل ممتاز، سرگل، زرین، شکسته، قلم و باروتی شناخته می‌شوند.

نام‌گذاری‌های متفاوتی برای انواع چای توسط کارخانه‌ها انجام می‌شود و نام‌های سرگل، زرین و حتی گاهی ممتاز برای توصیف بالاترین درجه کیفی چای داخلی استفاده می‌شود. کارخانه‌هایی که بالاترین درجه چای خود را سرگل یا زرین نام‌گذاری می‌کنند برای نام‌گذاری درجه بعدی چای از ممتاز استفاده می‌کنند و در بعضی کارخانه‌ها از نام چای ممتاز برای بالاترین درجه چای استفاده می‌شود.

البته با کیفیت بودن چای سرگل، زرین و ممتاز به معنی بی‌کیفیت بودن چای شکسته، قلم و باروتی نیست و در طی فرآیند سورتینگ که یکی از ۵ مرحله تولید چای می‌باشد، انواع چای بر اساس اندازه و وزن از هم جدا شده و هرکدام دارای عطر، طعم و رنگ متفاوتی هستند و از آنجایی که افراد مختلف سلیقه‌های متفاوتی در انتخاب چای دارند هر شخص براساس سلیقه خود مناسب‌ترین چای را انتخاب می‌کند. حتی بسیاری از مشتریان ما چای قلم و باروتی را که جز چای‌های ارزان قیمت‌تر هستند برای مصرف روزمره خود به چای‌های گران قیمت‌تر زرین و ممتاز ترجیح می‌دهند. پس اگر می خواهید بدانید کدام نوع چای را می پسندید، مقاله بهترین چای ایرانی ما را بخوانید.

ما امکان خرید انواع چای بهاره ۹۹ را برای مشتریان خانگی و افرادی که قصد خرید به صورت عمده دارند فراهم می‌کنیم تا با توجه به سلیقه و نیاز خود چای مورد نظرشان را انتخاب کنند. شما نیز می‌توانید برای دریافت نمونه چای‌های مختلف با ما تماس بگیرید و یا به صورت آنلاین این پکیج را دریافت کنید: خرید رایگان بسته نمونه انواع چای

چرا چای ایرانی و نه خارجی؟

در چند سال اخیر عده‌ای از مردم به دلایل مختلفی به مصرف چای تولید داخل روی آورده‌اند. با خرید چای ایرانی اعلا هم به تولید داخلی و ایجاد شغل برای کارگران ایرانی کمک می‌کنیم و هم یک چای طبیعی و بدون اسانس و رنگ‌های شیمیایی (که در بعضی از چای‌های خارجی استفاده می‌شود) مصرف می‌کنیم. همچنین در تولید چای ایرانی به دلایل شرایط اقلیمی و برخلاف کشورهای گرمسیر معمولاً از سموم شیمیایی در باغ‌های چای استفاده نمی‌شود.

قیمت چای فله و عمده ایرانی

قیمت چای با توجه به نوع و کیفیت آن متفاوت است و نمی‌توان چای‌های مختلف را فقط بر اساس اینکه نام آن‌ها چیست از نظر قیمت مقایسه کرد. زیرا چای ممتاز یک کارخانه می‌تواند کیفیت بسیار بالاتری نسبت به چای ممتاز کارخانه دیگری داشته باشد و گاهی قیمت چای ممتاز در یک کارخانه ۲ تا ۳ برابر قیمت چای ممتاز در یک کارخانه دیگر است. ما در درکام بدون در نظر گرفتن فاکتور قیمت تلاش کردیم بهترین چای‌ها را برای عرضه به شما انتخاب کنیم. حداقل میزان خرید برای محاسبه قیمت با قیمت عمده ۳۰ کیلوگرم است و در صورت خرید به صورت تناژ تخفیف بیشتری نیز در نظر گرفته می‌شود که می‌توانید برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید: ۰۲۱۹۵۱۱۱۸۸۰

هزینه ارسال در خرید عمده

ما تصمیم گرفتیم به جای افزودن هزینه ارسال به قیمت چای و اعلام رایگان بودن ارسال، هزینه ارسال را به عهده شما بگذاریم و با توجه به محل شما و میزان خریدتان آن را به شما اعلام کنیم. همچنین امکان ارسال چای با باربری و پست نیز وجود دارد که هزینه ارسال با باربری به صرفه‌تر بوده و برای هر کیسه ۳۰ کیلویی به صورت میانگین ۱۰ هزار تومان می‌باشد. همچنین
چون پخش چای ایرانی در تهران انجام می‌شود سفارشات تهران با پیک و وانت ارسال می‌شوند.

نوع بسته بندی چای

امکان سفارش چای در بسته‌بندی‌های نیم کیلویی درکام که در عکس‌های بالای صفحه مشخص است فراهم می‌باشد. همچنین امکان خرید چای فله‌ای در کیسه‌ها و گونی‌های ۵، ۱۰ و ۳۰ کیلویی نیز وجود دارد.

مدت زمان ارسال

به طور معمول در تهران یک روز زمان می‌برد تا سفارش چای عمده شما به دستتان برسد و برای شهرستان نیز با توجه به شهری که هستید، بین ۲ تا ۴ روز طول می‌کشد تا سفارش شما با باربری به دستتان برسد. همچنین در هر کجای ایران که باشید امکان سفارش دادن چای فراهم است.

نحوه پرداخت هزینه چای

در حال حاضر فروش چای فقط به صورت نقدی انجام می‌شود و در شهر تهران امکان پرداخت هزینه بعد از تحویل چای وجود دارد، ولی مشتریان محترمی که از شهرستان خرید می‌کنند بایستی هزینه چای را قبل از ارسال پرداخت نمایند.

شرایط بازگشت چای خریداری شده

با توجه به اطمینانی که ما به محصولات خود داریم در صورتی که چای خریداری شده دارای کیفیت پایین‌تری در مقایسه با چای نمونه باشد می‌توانید چای را پس فرستاده و هزینه پرداخت شده را دریافت نمایید.

اگر هنوز سوالی دارید یا قصد سفارش دارید با ما تماس بگیرید